Hei! Ja, nå er det en stund siden dere har hørt noe i fra meg, det skyldes som vanlig mye å gjøre både på jobb og på hjemmebane. Men, litt “interiør kos” tar jeg meg alltid tid til, og her ser dere hva jeg gjorde på fredagskvelden. Jeg lagde tekst på vinduslista.
Teksten er på fransk, og har en ganske stram form…noe a`la det samme som man finner på mange av de franske putene.
Jeg laget tekst på hele den øverste vinduslisten, og jeg ble kjempeforøyd! Teksten pyntet opp vinduet mitt på en helt ny måte! :)
Og her ser dere hvordan det ble seende ut i sin helhet. Nå står neste vindu for tur…jeg skal dekorere det andre stuevinduet mitt på samme måte, for å få en helhet i rommet.
Ønsker dere alle som er innom en flott dag, tenk så herlig at vi fikk en ekstra time denne søndagen, det merkes godt! Nå skal jeg ta meg en liten luftetur, vi har nydelig vær her nord. :)

0 Yorumlar